هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروش خود را با روش‌های این سایت بهبود ببخشید.

فروش خود را با روش‌های این سایت بهبود ببخشید.

چرا کارآفرینان باید کتاب بنویسند؟

کارآفرینی که در نظر دارد کتاب بنویسد.

مقدمه

مشتریان مشتاق هستند که به شما به عنوان نویسنده متخصص اعتماد کنند.

اگر شما کارآفرینی هستید که برای تاثیر برند شخصی و تجارت خود تلاش می‌کنید، استراتژی نوشتن کتاب را باید جدی بگیرید.

انتشار یک کتاب راهی جذاب برای مخاطبان شما ایجاد می‌کند تا دیدگاه‌های شما را عمیق‌تر از آنچه که حرف زدن و توضیح‌های کوتاه اجازه می‌دهد، بشناسند.

در اینجا چهار دلیل وجود دارد که توضیح می‌دهد، چرا باید به نوشتن کتابی برای رشد کسب و کار فکر کنید.

برند شدن کارآفرینان

برندینگ برای یک کارآفرین از نان شب واجب‌تر است.

دلیل اول: افراد مناسب نام شما را می‌دانند.

هنگامی که کتاب شما منتشر می‌شود، مخاطبان ممکن است نام شما را در قفسه کتابفروشی‌ها و فرودگاه‌ها و در رسانه‌ها و کتاب‌خوان‌های دیجیتال مشاهده کنند.

این توجه مخاطبان علاقه‌مند شما را جلب می‌کند. و راه ارتباطی بین شما و مشتریان ایجاد می‌شود.

دلیل شماره دوم: کتاب شما مدرکی دال بر تخصص شما است.

کتاب شما دانشی و تجربه‌ای را که در حرفه خود به دست آورده‌اید نشان می‌دهد، بنابراین از تجربیات و سابقه موفقیت خود برای حمایت از برتری خود و ایجاد مزیت رقابتی برای خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر مشاوری هستید که در شناسایی مشکلات در عملیات تخصص دارد، داستان‌هایی را در مورد چالش‌هایی که به مشتریان کمک کرده‌اید بر آن‌ها غلبه کنند و نتایجی که به‌دنبال آن بودند را (البته با اجازه مشتری) اضافه کنید.

داستان‌ها با مشتریانی که مناسب شما هستند طنین‌انداز می‌شوند و دهان به دهان گفته می‌شوند و یک کتاب مهارت شما را نشان می‌دهد بدون اینکه باعث شود خواننده شما برای صحبت با شما بیش از حد تحت فشار باشد.

دلیل شماره سوم: برند خود را محکم می‌کنید.

شما ممکن است در مورد موضوعی بنویسید که رقبای شما و حتی همتایان شما نیز در مورد آن می‌نویسند، اما دیدگاه شما متعلق به شماست.

کتاب شما به شما این امکان را می‌دهد که راه حل‌های خود را به اشتراک بگذارید و دیدگاه خود را در مقابل دیدگاه رقبای خود مطرح کنید.

مشتریان بالقوه پس از نگاهی دقیق به آنچه که طرفدار آن هستید، یا از پیام شما هیجان‌زده می‌شوند یا با آن مخالفت می‌کنند، و هر دوی این نتایج به افراد مناسب کمک می‌کند شما را پیدا کنند.

شما با این کار مخاطبان همسو با خود را دست‌چین می‌کنید. این مخاطبان با شما در روش که شما از کسب و کار خود ارائه کرده‌اید هم‌سو هستند. مشتریان شما خودشان روش و ایده‌های شما را انتخاب کرده‌اند و شما با همسوترین افراد همراه می‌شوید. آن‌ها خودشان به شما رسیده‌اند و شما را انتخاب کرده‌اند.

دلیل شماره چهار: کسب و کار شما به چندین روش رشد می‌کند.

تصویر شد کسب و کار برای کارآفرین را نشان می‌دهد.

نوشتن کتاب به رشد کارآفرین جهش می‌دهد.

از آنجایی که خوانندگان شما با دیدگاه شما آشنا هستند، می‌دانند که محتوای عالی ارائه می‌دهید و احتمالاً از شما دعوت می‌کنند تا در رویدادهای آنها صحبت کنید. همچنین به احتمال زیاد ایده‌های شما را با همفکران خود به اشتراک می‌گذارند.

شما می‌توانید با استفاده مجدد از بخش‌هایی از کتاب خود برای کارگاه‌ها و کلاس‌های آنلاین و سمینارهای آموزشی و وبینارها و مقالات فرصت‌های تجاری بیشتری ایجاد کنید.

مشتریانی که کتاب شما را می‌خوانند تمایل بیشتری به معرفی شما به سایرین خواهند داشت. زیرا کتاب شما آن‌ها را قانع کرده است.

شما وقتی کتابی را منتشر می‌کنید، مقدمه‌ای برای خود و کسب و کار خود و همچنین داستانی عمیق درباره اصولی که شما را موفق و قابل اعتماد کرده‌اند، ارائه می‌دهید.

شما با در دست داشتن کتاب خود در دست افرادی که از پیام شما الهام گرفته‌اند، با مشتریان وفاداری که به حامیان نام تجاری شما تبدیل می‌شوند، تجارت خواهید کرد.

ترسیم نقشه راه

نوشتن کتاب ترسیم نقشه راه برای شما و کسب و کار شما خواهد بود.

کتاب شما با کاهش سر و صدا و ارائه یک برنامه واضح و اثبات شده، به دیگران کمک می‌کند تا به سرعت تصمیم بگیرند در ایده شما سرمایه‌گذاری کنند.

شما با نوشتن کتاب خود به عنوان یک کارآفرین طرح خود را گام به گام به مخاطب معرفی می‌کنید. و از طرفی خودتان هم به عنوان صاحب ایده معرفی می‌شوید. این یعنی مشتریان شما تضمین شده و در مرحله بعد تضمین تامین مالی انجام می‌شود.

مرحله‌ی بعدی هم قابل حدس است یعنی اولین فروش.

نوشتن کتاب برای شما به عنوان یک کارآفرین یک استراتژی تبلیغاتی ارزان و موثر است تا محصول و ایده خود را به نوعی پیش‌فروش کنید.

شما برای ارائه زمان کافی دارید تا در کتاب ثابت کنید که ایده شما آغاز یک تجارت سودآور است. و این به معنی جذب سرمایه بیشتر برای شما خواهد بود.

شما در کتاب خود زمان و فرصت ارائه برای زنجیره‌ای از محصولات برای فروش را دارید.

به زمانی فکر کنید که پس از عرضه محصول، شما دیگر زمان توضیح هر روزه را نخواهید داشت در این حالت است که کتاب از قبل‌تر نوشته شده توسط شما این وظایف را با دقیق ترین حالت انجام خواهد داد.

بنده حمید مستغیث به عنوان مدرس دوره ۲۸ روزه نوشتن کتاب پرفروش به کارآفرینان جدید و باتجربه کمک می‌کنم تا وظیفه توضیح در مورد ایده‌ها و کسب و کار را به کتاب منتقل کنند.

این روشی پایدار برای هر کارآفرینی می‌باشد.

اگر هدف شما این است که یک کارآفرین تمام وقت باشید و یک سیستم‌ روابط عمومی ۲۴ ساعته داشته باشید، پس همین الان نوشتن کتاب خود را شروع کنید.

اگر جرئت نوشتن کتاب را داشته باشید، به این معنی خواهد بود که خودتان به ایده و محصول خود ایمان دارید و این هیجان‌انگیز است که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. زیرا دیگران هم به ایده و محصول شما ایمان خواهند آورد و این یعنی جذب سرمایه.

نوشتن کتاب برای یک کارآفرین شروعی است که به نظام فکری شما ساختار می‌دهد. و این یعنی توسعه مهارت‌های کارآفرینی شما که به آن نیاز دارید.

چه ایده و کسب‌وکار جدیدتان به‌عنوان هدف بزرگ بعدی در یک صنعت باشد یا یک ارتباط دهنده B2B، نوشتن کتاب به عنوان منبع جذب سرمایه‌گذار برای ایده شما خواهد بود.

شما به عنوان کارآفرین می‌دانید که راه اندازی یک کسب‌و‌کار جدید و مستقل سرشار از فرصت و ریسک است. و به عنوان یک کارآفرین، شما مسئولیت دارید که جوانب را به مخاطب تماما ارائه دهید. تا سبک سنگین کند. مقایسه کند، با دیگری مطرح کند. خب کتاب شما بهترین محل برای ارائه شما است. شما می‌توانید اصول را با مخاطب در میان بگذارید. سپس طرح‌تان را با او به اشتراک بگذارید.

شما همچنین باید تفکرات را در مورد چگونگی ایجاد، کاهش خطر و استفاده از فرصت‌های مختلف به مخاطب منتقل کنید.

این کارها برای چیست؟ تا مخاطب درک کاملی از مدل کسب و کار شما داشته باشد.

شما وقتی کتاب نوشتید:

یعنی مدل کسب و کار خود را ثبت کرده‌اید.

به چالش‌ها و موارد دیگر با دید عملی جواب داده‌اید.

کتاب خود را به عنوان راهنمای جامع توضیح ایده خود همراه داشته باشید تا شانس موفقیت کسب و کار خود را افزایش دهید.

ارائه قدرت سنجش

شما در کتاب خود به مخاطب یاد می‌دهید که چگونه فرصت‌های بالقوه را بسنجند.

مبانی مدل کسب و کار و استراتژی رقابتی را توضیح می‌دهید.

نوشتن کتاب به ساخت تجارت شما جهش کوانتومی می‌دهد.

کتاب شما سیر تا پیاز ایده شما را توضیح می‌دهد، گزینه‌های تامین مالی، سرمایه‌گذاری، مراحل شتاب‌دهی و هر آنچه لازم است.

شما با نوشتن کتاب به عنوان یک کارآفرین علاوه بر رشد کسب و کار، فرهنگ‌سازی کرده و جهت دهی می‌کنید.

کتاب ماموریت شما است.

بیشتر کارآفرینان خلاق می‌دانند در شروع احتمالاً به تحقیق و شبکه‌سازی و مصاحبه‌های زیادی نیاز دارند. و از آنجایی که یک کتاب ساده اثر زیادی ایجاد می‌کند. به شما کمک می‌کند از مراحل زیادی عبور کنید و مراحل بسیاری را برای شما ساده‌تر می‌کند.

سخن آخر اینکه شما به راحتی می‌توانید در کمتر از ۴ هفته کتاب پرفروش و عمیق و اثرگذار خود را بنویسید.

با دوره‌ی نوشتن کتاب پرفروش حتی جلد کتاب شما نیز آماده است و شما برای نوشتن متن فقط کادرهای از پیش تعیین شده را پر می‌کنید و کتاب شما آماده ارائه به ناشر است.

همین الان با تهیه دوره‌ی نوشتن کتاب پرفروش در کمتر از یک ماه کتاب نوشته شده خود را به ناشر تحویل دهید.

دوره نوشتن کتاب پرفروش

دوره آموزش نوشتن کتاب پرفروش با جلدها

حمید مستغیث وب‌سایت

نظرات بسته شده است.